ariejantine.reismee.nl

en weer thuis

Genieten in Ban Krut, dat hadden jullie al gelezen, daarna met de bus naar BKK en daar nog anderhalve dag te besteden, dus nog 1 klein verhaaltje.

Wij zitten s avonds op een rustig terras (en die zijn niet makkelijk te vinden...) een van onze laatste biertjes te drinken als er een ouder nederlands echtpaar aanschuift, dus gezellig aan de babbel. Arie is toch wel nieuwsgierig hoe oud die man nou is.....maar eerst moet meneer de leeftijd van Arie schatten (daar tuint ie niet in...) Arie moet leeftijd noemen, zegt dat ie 'binnenkort' 73 wordt, meneer wordt begin maart 89!!! Wauw, daar hadden we niet op gerekend, vanaf z'n 60e pensioen, al 28 jaar aan het reizen, vooral door Azie, en nog steeds, al ligt het tempo nu wat lager (volgens zijn vrouw pas 2 jaar). Een geanimeerd gesprek volgt, en tot slot kom ik erachter dat ze vroeger lang hebben gekorfbald en nu tennissen (de basis voor...??) Een bijzondere ontmoeting zo aan het eind van onze mooie drie maanden! Inmiddels thuis, koud maar de zon schijnt!

Bedankt voor al jullie kaartjes, berichtjes, belletjes, bloemen en koud bier! Mriek voor t ophalen, hoe leuk is dat en buurtjes voor t warme onthaal!

dikke zoen van ons

Arie en Jantine

Vera

Nogmaals welkom thuis en snel een bakkie doen?

Jan&Titia

Welkom thuis. We merken vandaag dat jullie de zon hebben meegenomen. Dank daarvoor en volgens afspraak. Ja met dat contact met dat echtpaar kunnen jullie concluderen dat er voor jullie nog veel in het verschiet ligt. Tussen de regels lezen we door dat Arie vanaf nu gaat tennissen. Complimenten Arie. Groeren en tot spodia. J&T

Lenie

Helukkig weer heel thuis. Het is hier nu wel heeeeeeeellllllll stil hoor. En wat dat korfballen betreft ik zeg maar niks. Dank voor fijne dagen en tot ziens.

Vera en Frank

Welkom thuis!

broer

De wereld is klein geworden, ned. terrasje in B. Fijn dat jullie weer heelhuids op honk zijn.
Hoop jullie gauw weer te zien.

Yvonne

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. Wacht met spanning op jullie volgende trip. Liefs Yvonne

Fred & Liane

Welcome at home. 1 maart begint de meteorologische lente, dus op naar warmere tijden voor jullie en ons.