ariejantine.reismee.nl

nog een paar dagen

Ja, en dan opeens, nog twee dagen Ban Krut, dagje bus BKK, dagje BKK en dan naar huis, wat vliegt de tijd! We zijn wel geschrokken wat het weer hier heeft gedaan, stukken weg weg, strand weg, hele huizen, eethuisjes, arme mensen hier. Inmiddels is het weer opgeknapt, t is heerlijk, zon, wolkje, windje, warm! Heerlijke zee, lieve familie inclusief Lenie die er echt onderdeel van uitmaakt. Kees en Joelle die hier twee dagen hebben gebivakkeerd, daarna Hendrik en Angi, onze buren. We lachen wat af met Angi die in het engels moppen vertelt en daarna met handen, voeten en hier en daar een woord Thai aan papa en mama diezelfde mop, en ja, ze begrijpen t, heerlijk! We fietsen elke dag, heerlijk, hoewel, voor de edele delen niet zo best. We hebben voor een week die fietsen gehuurd, in twee dagen al twee lekke banden en een klapband en dat zegt echt niets over ons! Arme verhuurder, betaalt bijna meer voor nieuwe binnen-/ en buitenband als dat ie van ons aan huur ontvangt, maar ja, onderhoud is hier ook geen sterke kant... Het enige echte minpunt hier in Ban Krut zijn de honden, er zijn er heeeeel veel, de jonkies zijn mij iets te enthousiast en ze blaffen vanaf 4 uur s ochtends, ik wil best vroeg op zijn, maar zo vroeg.....Probleem met papa en mama besproken, oplossing niet gevonden.

We hebben mooie drie maanden gehad, Noord Oost Thailand was bijzonder, Koh Chang ouderwets gezellig met Frank en Vera, ondanks de regen een goeie drie weken met Marieke, ook omgevlogen!

Tot snel in Nederland, of waar dan ook,

Arie en Jantine

Frank

Spijtig voor jullie, leuk voor ons dat jullie weer terug in aantocht zijn. Geniet er nog even van! Dat 'ouderwets' heeft betrekking op Koh Chang mag ik aannemen?
Groetjes

Arina

Drie maanden. Voor ons lijken ze omgevlogen. Voor jullie ook?
Wij sinaasappelen hier nog een maandje door in Portugal.
Goede vlucht en een zachtelanding thuis.
Tot ziens in Lutjebroek of Tuitjehorn, Doodstil of Muggenbeet.
Er is nog zoveel te ontdekken in Nederland.
Groeten van ons beiden

Tjerk

Ach lieve schatten in Nederland staan er op Schiphol ook weer drommen supporters om jullie te verwelkomen en dat is toch ook een opsteker.
Veel sterkte bij het acclimatiseren van het frisse weertype en andere cultuur.

Juan en Sylvia

We wensen jullie een goede reis en behouden thuiskomst !! Wordt even schakelen maar denk maar zo : Oost West , thuis Best !!!
We zijn benieuwd naar jullie enerverende vakantieverhalen !

Hanny

Drie maanden alweer om! een goede reis en kom weer gezond thuis.
Dat wordt thuis weer nagenieten met verhalen en foto's. Ben er nieuwsgierig naar, tot snel.

Evelien

Fijn dat jullie onze kant weer op komen! Geniet nog even van zon en warmte en daarna: een hele goede reis! Dikke kus en tot snel! Liefs van Evelien & co

Fred & Liane

De koudste tijd hier heb je overgeslagen. Nu richting lente, hoewel volgende week iets meer op herfst lijkt. Welkom at home!!

Ben en Brie

Goeie reis terug en hopelijk tot gauw.!!

Vera

Dat is zeker snel gegaan die maanden. Ik vind het echt fijn dat jullie weer thuis komen. Ik wens jullie een hele goede terug reis en jullie kunnen teren op bijzondere herinneringen xxx. Tot snel

Mariek

Jaaa onwijs snel gegaan zowel die 3 weken als erna...
Tot snel xxx

Micha

was bleibt da noch zu sagen? Schöne Tag in Ban Krut, liebe Grüße an Angi und Hendrik und eine gute Rückreise. Tot straks, sully sully, Rudi Schulte aus Essen, noch immer im Betrieb...

Yvonne

Ja, inderdaad als je terug kijkt is het heel snel gegaan. Geniet nog van de laatste dagen en een voorspoedige vlucht naar hier. De ergste kou is voorbij, maar in plaats dat het lente wordt, krijgen we nog een staartje herfst. xxx